2011. augusztus 31., szerda

Nagyon szép rózsaszín plüss bélelt hálózsák 6-12hó - Jelenlegi ára: 1 Ft

Köszöntelek az oldalamon!
Középvastag hálózsák, belül pamutbéléssel. Nagy kedvenc volt, mivel cipzáros, így egy pillanat felvenni. Tökéletes állapotban van leszámítva egy apró hibát; amikor megvettük és a címkét le akartam venni róla kivágtam az anyagot (fotóztam). Biztosan meg lehetne varrni valahogyan, azonban én nem értek hozzá, de szerencsére a mosások alkalmával sem nőtt a lyukacska.
Kérésre mérek!
Természetesen postázom is, súly csomagolás nélkül 260 gr. Díja a mindenkori postai díjszabás szerint.
Megkezdtem a kislány ruhák feltöltését 62, 68 és 74-es méretekben. Nagyon sok őszi-téli ruhát teszek fel a héten és a jövő héten, köztük sok 1 Ft-ost is. Válogasd össze saját ruhacsomagod, válassz több mindent és postát spórolhatsz.
Licitálás előtt kérlek olvasd el a saját oldalam!!!



Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2011-09-13 18:12
. Nagyon szép rózsaszín plüss bélelt hálózsák 6-12hó - Jelenlegi ára: 1 Ft